life is beautiful

life is beautiful

Monday, January 11, 2016

Good luck boss kat tempat baru

Masuk tahun 2016 ni ada dua staff kat tempat aku kena reshuffle perjawatan. Sedih memangla sedih sebab 2-2 tu adalah penyelia kitaorang yang baik, ensem lagi terpuji. :DDD Tapi nak buat macammana... Kerja2 kat bilik ingest tetap kena diteruskan. Apa2 pon semoga success ditempat baru. Jaga kelakuan, jaga personaliti. Dan yang paling penting jangan nakal2. Yelah, masuk kandang kambing kenalah mengembek. Jgn terbawa2 perangai tak semenggah tu yek. Sana tak ramai bunga... Pasti boring tahap kuasa gaban. Kihkihkih. Habislah aku nanti susah le nak ngorder barang jamu kosmetik bagai. Boss dah duduk kat tempat yang sibuk.

So bagi meraikan pemergian diaorang kami decide buat makan2 kat luar. Disamping tu jugak meraikan kehadiran pengganti kepada penyelia2 kitaorang tu. Welcome on aboard En.Amir. Jangan menyesal mengenali kami. Penuh dengan kezutan. Kahkahkahkah.

En.Amir ni aku kenal gitu2 lah jugek pasal dulu pernah join family day tahun 2007 kot. Dulu tak kenal nama tapi kenal muka. First impression nampak macam serius... Takuit saya. Tak kenal maka tak cinta betul tak. So kita layan.


Jejaka terhangit kat ofis.
Semua pon dah available. :DD


Spotted my 1st collection sofina3
Kuning pon kuning lahhh.

Good luck boss. Terima kasih atas tunjuk ajar selama ini. Maafkan saya kalau ada salah dan silap sepanjang berada di unit ni. Cehhh ucapan macam aku pulak yang nak berpindah. Ermmm bila lah nak dapat tukar ni weyyyy.






No comments: