life is beautiful

life is beautiful

Wednesday, January 20, 2016

Pirate Coffee Pantai Dalam

Walaupon bukan peminat kopi tegar tapi sesekali tekak ni nak juga merasa kenikmatan kopi ye tak? Hahahah mukadimah boleh tahan panjang. Lama gila tak minum Starbuck... bila nak beli tu rasa serba salah sebab kenapa aku pon tak tahu... maybe dulu boikot so terbawak2 sampai sekarang.

Nasib baiklah sekarang ni zaman hipster... boleh la ai merasa kopi selain starbuck. Dengar cerita Pirate Coffee dah viral kat laman sosial... so harus lah cuba sedap ke tidak. Stall dia sebelah rumah ai je tau... kat tapak pasar malam Pantai Permai. Selalu balik kerja memang lalu. So lets try.



Oklah murah, harga mampu milik. Bekas panjang aku minum sorang pun terkulat2 nak habiskan. Dah langgar pantang ais dah ni. Heeee. Teringin punya pasal. Malam nak tidur baru teghase sengal badan. Padan muka. So hari tu beli Green Tea... sedap. Lemak lemak manis gitew. Aku repeat lagi beli Hazelnut Latte. Pastu Cappuccino. Hahahahaha. Sapa suruh bukak stall tepi rumah ai. Kan dah asyik repeat jerr. Selalu aku minum sikit buat basah tekak pastu pas kat anak. Merasa la anak den minum kopi. Kihkihkih. Tak bolehs elalu ni weyyy.... ais batuk.







No comments: