life is beautiful

life is beautiful

Wednesday, February 03, 2016

Bokitta release new batch hari ni woihhh

Hahahahahahah memang napsu perempuan bab nyopping memang tak boleh dipisahkan. Aku dah cuba untuk tak melihat bokitta release new batch hari ni jam 10am kat online store... nampak gayanya thortewassssss. Macam nak pukul2 diri sendiri tapi nanti sakit acane. T______T 

Website mybokittahijabfashion dah release tapi hanya ada size vm dan cm. Kat bokittainsta dari jam10am takde update. Huhuhu bertabah lah ye wahai sang pencinta bokitta. Padahal dah pukul berapa ni khen. Ramai dah meroyan kat fanpage. Kihkihkih. Aku hanya mampu tergelak.







Aku dah wa seller kat instagram baru kejap tadi... dengan harapan berbelah bahagi sebab mengikut napsu buas aku. Untung nasib ada, ada lah. Kalau takde maknanya itu bukan rezeki aku. Maklomlah newbie... tergedik gedik tangan asyik nak scroll newsfeed je okeh dari semalam bila mana seller announce ada new batch nak release hari ni. Tapi separuh dari hati aku berat nak beli, ermmmmm. Tapi nak. Hahahahah. Tapi nanti habis duit iols. Dah la nak menyimpan untuk birthday gift daddy march nanti. Boleh pulak aku merelakan diri berbelanja tak hengat. Donia oh donia.


Model ni pakai cantiknyaaaa lahai. Kahkahkah. Adakah pabila aku pakai nanti menjadi secantik dia? Tell me the truth....








No comments: