life is beautiful

life is beautiful

Tuesday, February 16, 2016

Family Bonding - Taman Tasik Shah Alam

Seingat aku boleh dikira dengan jari kot berapa kerap aku datang sini. Disebabkan CNY hari tu cuti panjang kebetulan balik SA so jomla melawat kawasan. Teringat masa zaman bercinta dating petang2 jogging kat sini. Hahaha. Dulu takde dikk cafe2 hipster bagai ni... paling power pon pegi genting... tengok wayang. Sendu sungguh. Bertabah lah remaja2 yang baru nak mula hidup di zaman hipster ni. Jangan silap langkah sudah.

Dulu datang sini bertiga, now berempat pulak. Lepas ni berlima, berenam dan seterusnya. Hahaha. Amboi verangan anak ramai lettew. My favourite angle adalah dari belakang. Well you know me. Sempat lah jugak naik boat yang ramai2 tu. Daddy siap mention dia yang warganegara SA pon takde rasa nak naik2 boat tu. Hahahaha. Bertabah lah ye... dah ada anak ni yang dulu2 kita tak rasa nak naik pon kita sure akan naik gak. Gembira kan hati anak jorr. Berapa RM eh naik bot ni lupa dah aku. Tak silap dewasa RM8 perhead... kanak2 above 2yo RM5. Boleh tahan harga dia eh. Dareez budak kenit jerrr.





Semua pakat sabotaj aku. Hekelehhh. Nanti ada jugak orang yang sibuk, yangg mana gambar hari tu nak tengok. Sabar jelah. Gambar family je dah beribu... anak jangan la cakap. Dari kata nak cuci tak cuci2 sampai sekarang. Bila la groupon nak buat sale cuci gambar lagi ni. Semak file kat dalam pc ofis. Folder aku jer dah makan space. Haishh. Nanti gaji nak p beli external baru ah.






No comments: