life is beautiful

life is beautiful

Monday, April 25, 2016

Tarikh tunang tak ingat?

Haii. Rindu aku tak..thehehe. Lama tak membebel kat dalam belog sendu segan hidup mati tak mahu ni. Ai superbz u know... hahahaha ayat tak boleh belah... actually takda sibuk mana pon cuma nak mengadap pc log in belog bercinta la haii. Last week kang kemain moody nak mamps. Padahal takda apa pon... dan kalau kauorang nak tahu, kamera iphone kesayangan still rosak. T___T takde mood aku nak pi betul kan. Nantilah... banyak benda nak kena fikir selain kamera iphone rosak. Elehhh kamera je kan... kalau lcd mahu laju2 aku pegi kedai repair. Dan bulan ni jugak nak taknak loan rumah dah start kena potong. Huwaaa. Lantak kau situ malas aku nak layan. Kita tutup mata je ok?

Bukak fb ada kan see you memories beberapa tahun lepas... rupanya tarikh 25.04.2010 tarikh tunang aku dengan daddy. Hahahaha mampos tak ingat. Aku bagitau daddy dia pon macam eh yeke.. hahaha sama sama tak ingat so adil lah kan. Maknanya kat sini, aku nikah setelah setahun seminggu bertunang lah kan? Setahun lebih jugak ye aku jadi tunangan orang. Ermm. Setahun pon dah macam macam masalah yang timbul... kalau yang ikat 2,3,4 tahun tu cemana lah ye kauorang hadap? Kagum dari jauh. Aku? Ermmm boleh hampir je nak mintak putus. Wahaha bajet diva sangat perangai. Mana tahan weyyy hari hari bertekak memanjang. Rasa dok salah pilih calun suami pon ada. Dasar syaitan nirojjim taknak umat manusia mendirikan masjid. Ciskek.

Aku tunang simple gila.. dan aku rasa aku tak anggap pon itu bertunang pasal sebenarnya daddy datang nak merisik. So last2 makpak dan ongsebelah cakap ni kira tunang jelah. Amboi. Baju ai tak glam uolls. Pakai baju kurung pi keje tudung awning beli kat pasar malam. -___- Tapi jadi jugak lah. Alhamdulillah. Gambar pon amik sekeping masa sarung cincin. Sumpah simple gila. Tapi aku ok je kan. 












No comments: