life is beautiful

life is beautiful

Friday, May 20, 2016

HELPPPPP

Tolonggg, aku tak boleh nak move on ni disebabkan si Alif Satar. Dah macam aku syok kat Duta so many yearssss ago. Hahahahaha. Semalam terlajak tidokan anak2 bangun pukul 1115 malam, huwaaaa tak sempattt... dah habis cerita Dia Semanis Honey. So tadi berbekalkan screen iphone yang kecik ketek ittew, layan jugak lah dengan sound system yang sayup2. Hahahaha feeling2 sensorang je uolls. Kenapa aku dah macam tertarik dengan Alif ni? Kenapa???? Tak boleh nak hilang bayang dia kat dalam anak mata aku ni. Kahkahkah. Mengada betul.

Perasan gak la sejak mengacara Meletop Kebabomm aura dia semakin menyerlah. Ke sebab badan dah sado? Kekekeke. Eh masa Project NS tu pon aku layan gak tauu. Pasal dia kena masuk plkn dengan Diana Danielle. Eh ke sebab dulu dia macam budak2 baru nak up? Hahahahaha. Muda lagi kan.. lahir tahun 1990 baru berapa umur... 26 tahun... dah kawin anak sorang. Ermmm. Nampak tak aku study pasal dia?

Watak Ahnaf sesuai sangat lah dengan engko pada pandangan aku. Gamble pastu sweet. Hahahahaha puiiii tolong lah jangan gelak. Dah lama tak rasa feel syok kat somebody macam ni. I mean retis lah. Dulu Duta kemain kat atas meja kelas tepek gambar dia. Pembakar semangat lah kunun. Ate SPM camtu gak. Ermmm. Lagi sapa? Takuya Kimura? Tu pon cinta hati gak tu... tapi dah biasa2 je sekarang sebab tak mampu seharian nak ngadap cerita jepun sampai habis noks. Mak dah tua. Kahkahkah. Anak2 dan suami diutamakan.

Nak kata retis aku minat gila2 lah memang jarang jarangggg berlaku. So Alif Satar ai dah terminat kat u ni cemana?

Baiiii!







No comments: