life is beautiful

life is beautiful

Thursday, July 27, 2017

Hai

Wow catat rekod lama gila tak update blog. Jawapan standard, malas. Read: MALAS hahahaha. Bertabahlah woih, mata dah kertu, tak larat nak mengadap pc doplohpat jam. Dari hp sampai ke tab udah2 lah tu. Siap kena sound dengan member kata takde story baru ke nak up. Eh eh ada orang rindu kita ke? Kahkahkah toksah nak diva sangat eh.

So dah habis raya pon... aku nak cerita pasal puasa macam tak logik pulak. Btw selamat jugak lah adik aku bernikah dengan orang taman sebelah. Senang nanti nak balik raya tak hadap jem. Kau mana tahu betapa sengsaranya berhadapan dengan karenah pengguna lebuhraya di Malaysia ini. Aku yang duduk disebelah pemandu pon rasa sakit jiwa. Kalau boleh nak je aku tidur disepanjang perjalanan... tapi manakan mungkin. 

Nanti ah aku up story pasal raya, pasal adik aku bernikah, pasal jamuan raya dan lain lain. Nak clearkan storage hp senornya. Kalau tak memang aku tak bukak belog sendu ni kot. =)

Babai.











No comments: